SERVIS
1/ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ (dříve podvojného účetnictví)
-
kompletní zpracování účetnictví
-
vedení všech zákonem požadovaných účetních knih a evidencí
-
kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur včetně vyhotovení upomínek v návaznosti na účetnictví
-
kontrola zálohových plateb v účetnictví
-
zpracování leasingových a úvěrových smluv
-
vedení evidence majetku
-
vedení skladové evidence
-
saldokonto
-
vedení pokladní knihy
-
vystavení vydaných faktur dle podkladů klienta
-
zpracování přiznání k DPH měsíční, čtvrtletní (na vyžádání klienta sestavení měsíční, čtvrtletní uzávěrky a sestavy)
-
zpracování všech daňových přiznání, ke kterým je klient zaregistrován
-
účtování v cizích měnách, kurzové rozdíly a podobné účetní služby
-
účtování zahraničních faktur (EU, třetí země)
3/ vedení mezd a personalistika
-
kompletní zpracování mezd a personalistika
-
vedení personální agendy
-
přihlášky a odhlášky zaměstnanců u příslušné Správy sociálního zabezpečení a jednotlivých zdravotních pojišťoven
-
zpracování mezd zaměstnanců
-
příprava výplatních pásek pro zaměstnance, předání mzdových výplatních listin
-
odvody na sociální a zdravotní pojištění z mezd včetně zasílání měsíčních mzdových přehledů
-
odvody měsíčních záloh z mezd na daň z příjmu ze závislé činnosti včetně ročního vyúčtování daně
-
odvody daně vybírané zvláštní sazbou z mezd včetně ročního vyúčtování daně
-
provedení ročního zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti pro zaměstnance
-
vypracování potvrzení o zdanitelných příjmech pro zaměstnance
-
vystavení Evidenčních listů důchodového zabezpečení (ELDP) pro příslušnou správu sociálního zabezpečení
-
výpočet zákonného pojištění z hrubých mezd zaměstnanců
-
vyhotovení a předání příkazu k úhradě plateb odvodů z mezd do bankovního ústavu
-
vyhotovení potvrzení o zaměstnání a mzdových příjmech pro zaměstnance
-
zastupování na úřadech při kontrolách
-
poradenství v oblasti pracovně-právní oblasti
2/ vedení daňové evidence (dříve jednoduché účetnictví)
-
daňová evidence předaných dokladů
-
peněžní deník
-
pokladní kniha
-
přehled o příjmech a výdajích
-
přehled o majetku a závazcích
-
kniha pohledávek a závazků
-
zpracování přiznání k DPH (záznamová povinnost)
-
kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur
-
kontrola zálohových plateb
-
zpracování roční účetní závěrky
-
zpracování daňového přiznání a přehledů pro ČSSZ a ZP
4/ daňové poradenství
-
zpracování všech druhů daňových přiznání pro právnické a fyzické osoby
-
daň z příjmů,
-
daň z přidané hodnoty,
-
silniční daň,
-
daň z nabytí nemovitých věcí,
-
daň z nemovitých věcí,
-
zpracování kontrolních a souhrnných hlášení k DPH
-
zpracování hlášení INTRASTAT
-
zpracování přehledů OSVČ pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny,
-
výpočet odložené daně,
-
odložení termínu podání daňového přiznání k DPPO nebo DPFO na základě plné moci,
-
komunikace s finančním úřadem na základě plné moci (zastupování při kontrolách apod.),
-
poradenství v oblasti zdanění při obchodování na mezinárodní úrovni,
-
daňové poradenství vztahující se k procesům transformace společností, volba právní formy podnikání,
-
posouzení podnikatelských záměrů z daňového hlediska,
-
komplexní posouzení daňové situace zákazníka,
-
daňová optimalizace – minimalizace daňového zatížení zákazníka při využití všech legálních prostředků,
-
posouzení interních daňových kontrol a systémů z hlediska efektivnosti a účinnosti,
-
dohled nad vedením účetnictví z hlediska daní,
-
upozorňování na daňové termíny a splatnosti daní a daňových záloh,
-
daňové konzultace k aktuálním problémům,
-
informování o daňových změnách, novinkách, stanoviscích,
-
vydávání stanovisek k různým sporným daňovým otázkám.
5/ zajištění právního servisu
-
příprava mandátních, zprostředkovatelských a obchodních a ostatních smluvních dokumentů dle právních norem České republiky
-
zajištění všech pracovněprávních smluv dle zákoníku práce
-
zajištění plných mocí, valných hromad, zápisů do Obchodního rejstříku, rozhodnutí společníků a mnoho dalšího
-
Máte s něčím problém? Jsme tu od toho, abychom jej společně s Vámi vyřešili.
6/ administrativní služby
-
Najdeme vám efektivní osobní asistentku. Naše asistentka vám pomůže vyřešit krátkodobé či dlouhodobé administrativní záležitosti, zajistí komunikaci s úřady, zorganizuje úkoly a zařídí vše potřebné k tomu, aby váš byznys neustále rostl.
7/ řízení projektů
-
Díky projektovému řízení vám pomůžeme dosáhnout úspory peněz, mít více volného času či zvýšíme kvalitu.
Potřebujete více informací? Kontaktujte nás.
Zavolejte nám, napište e-mail nebo využijte socíální sítě.